חדר לילדים קטנים גדולים

פסח מתקרב לו ועונת ה"קינון" הלאומית מתחילה. לא יודעת מה אתכם, אבל עלי זה משפיע!
אני כבר בתכנונים איך לשדרג, לבגר, לעצב את החדר של אור שגדל בשנה יחד איתו.

חיפשתי  רעיונות פשוטים ליישום (כמו שאני אוהבת) שיפיחו בחדר ה"חדש" רוח מקורית, אישית  ומעט יותר בוגרת (אור בן 8, עוד לא ממש בוגר אבל כבר בהחלט לא ילד קטן).אז חרשתי את הרשת ומצאתי רעיונות מעולים, שלא יעלו לכם כמעט כלום (מלבד חומרי היצירה), ישדרגו חפצים קיימים, ואפילו ינצלו את הבלגאן בבית ויעזרו להתגבר עליו קצת. והעיקר, דרך מצויינת לשתף את הילדים וליצור חדר שמשקף אותם ואת תחומי העניין שלהם.

צעצוע של סיפור
בחברת השפע שבה אנחנו חיים, כשאפילו על ארוחה מהירה מקבלים צעצוע מתנה. וכל יומיים יש להיט חדש שהם פשוט חייבים!! (גוגוסים, זבלונים, פטשופ, סקיילנדרז …).  ילדים צוברים נכסים רבים ובדרך כלל ממצים אותם תוך יומיים-שלושה.  אז נשארים בחדר ערימות של צעצועים יתומים שאף אחד לא באמת משחק איתם, אבל גם מאוד קשה להם להיפרד מהם. הרעיונות הבאים הם פתרונות מעולים בדיוק למצב הזה. לא נפרדים, אלא  יוצרים עם הדמויות האהובות משהו חדש.

toys1כל ההוראות בלינקים המצורפים. (1) תמונות חיות פשוט ויפה (2) מנורה מהסרטים – קומפוזצית בובות על בסיס מנורה פשוט (3) מראה מראה שעל הקיר  (4) הקפה שניה   (5)  מתלה חי    (6) עידן הדינוזאורים    (7) שומר הראש  הציגו לראווה בובה אהובה בדרך שימושית  .

 

הוצאו מהקשרם
אם לילדכם יש תחביב אהוב, זה רק מתבקש שהוא ישתקף גם בממלכה הפרטית שלו. בקבוצת הרעיונות הבאים הוצאו אובייקטים מהקשרם הטבעי ועברו הסבה לפריט שימושי בחדר הילדים. בכך הם מספקים לנו הצצה לעולמו האישי של בעל החדר… ויותר חשוב, הם בטח יחשבו שזה ממש קול!

objects2

(8) גוללל!!! –  שער שהפך למדף – גאוני.    (9) מדף סקייטבורד -פריט עיצובי מקורי    (10) מראות טניס – קחו את מחבט הטניס הישן לזגג והוא יהפוך את עורו    (11) גילגולו של גלגל – איזה רעיון מתוק.   (12) חייב לרקוד – חצאית טוטו לשידת הלילה.  (13) חלוץ ראשון   (14) שחקו אותה – תלו על הקיר לוחות משחק ישנים.  (15) עולם ומלואו – אוהבי ההרפתקאות יאהבו את כדורי הארץ התלויים האלה… ואוהבי הספורט יוכלו להחליפם בכדורגל או כדורסל (מתנפחים, לא אמיתיים).


אוספים
בילדותי כמעט כל אחד אסף משהו- מפיות, בולים, מחקים,מדבקות ועוד. אני אספתי ניירות מכתבים.  אם זכיתם וילדכם בענייני אוספים, הציגו אותם לראווה בגאווה והפכו אותם למוטיב עיצובי בחדר הילדים.

collection3

הדביקו ומסגרו אותם (16 מכוניות, 17 לגו) , השתמשו בהם כפריט עיצובי מדליק (18 מכוניות),  הציגו אותם לראווה בארונית מתאימה (19כלי תחבורה),  תלו אותם על הקיר (20 מטוסים), הפכו אותם לפריט שימושי כמו שעון (21 לגו) או מתלה (22 פליימוביל). והכניסו צבע ואישיות לחדר.

 

תמונה בהדפסה
כבר כתבתי בפוסט קודם הדפס לך שקט על אוצרות להדפסה הקיימים ברשת, אוצרות אמיתיים בחינם.  אפשר למצוא שם הדפסים ששווה להפוך ליצירה תלויה.

printables4

לדוגמא – (23) שרטוטי מטוסים ישנים .לצערי, לא הצלחתי לשים ידי על מקור התמונות. אבל אם אמצא, מבטיחה לעדכן. (24) הבן שלי, אור, מת על חיות. לחדרו אני מתכננת להדפיס ולמסגר דפים מתוך ספרי ביולוגיה וזאולוגיה ישנים. היצע מרשים תוכלו למצוא בדף nature prints בפינטרסט שלי .  (25) אפילו טקסטורות פשוטות יכולות להפוך לתמונות צבעוניות ונעימות  (26) אמא גוטל מפלונטר  ו- (27) לוק ממלחמת הכוכבים, הן בכלל בובות נייר אשר לא מיועדות במקור למיסגור אבל הטוויסט הזה נותן להם דווקא את הקסם וההומור. (28) צלליות של נסיכות. פשוט כיתבו בגוגל princess silhouette  הדפיסו ומסגרו. כל כך פשוט והתוצאה קסומה. (29) ואחרון חביב וקסום לא פחות – מפות ישנות, יהלכו קסם על עשירי הדמיון וההרפתקנים.

אני בטוח הולכת ליישם כמה מהרעיונות פה,  מבטיחה להעלות תמונות.
אם גם אתם אימצתם את אחד הרעיונות, אשמח לראות איך יצא, שלחו לי תמונה או תעלו
לדף הפייסבוק של עולמה.

 

שיהיה חג שמייח, כשר ומעוצב ♥

 

 

 

תגובות