סיבה למסיבה – יומולדת אופניים

יום הולדת 8 – מסיבת אופניים

אחרי ימי ההולדת המושקעים בשנים האחרונות, חשבנו קצת להרגיע השנה… לתכנן יום הולדת פשוט, בלי סיפור מסגרת, תחפושות והפקות שמתאים לגיל שלו ושלנו.
אבל איך שהוא, מפה לשם, גם זאת הפכה להיות הפקה לא קטנה, אבל אחרת.

השנה, אור גילה את האופניים. הוא אומנם כבר רוכב שנים עם גלגלי עזר. אבל עד עכשיו לא נדבק בחיידק. ופתאום, רק ירדו גלגלי העזר ואור גילה את נפלאות הגלגלים.
אז לכבוד הפלא הקטן הזה והקפיצה הגדולה שעשה. החלטנו לערוך לו מסיבת אופניים.

הזמנו מס' חברים שלו ושלנו, 3 חברים קרובים מהכיתה, בני דודים וכמה מהשכונה.
גייסנו את הטנדר של אבא שלי, העמסנו עליו נגלות של אופניים למניעת בעיות ניוד, והתכנסנו ביום שבת אביבי (בתחילת נובמבר) בפארק בגין בת"א. איש איש ואופניו.

התחלנו את הבוקר בפיקניק נעים על הדשא, לצד האגם. לילדים כבר לא הייתה סבלנות, ומהר מאוד הם מיצו את הארוחה והקיפו את הפארק שוב ושוב על האופניים.

לאחר מכן קיבצנו את כולם לפעילות משותפת. כל ילד קיבל ערכה לקישוט האופניים שכללה – לוחית רישוי ריקה מקרטון מטאלי מבריק, עם שני חורים וחוט לקשירה. עליה כתבו הילדים את הכינוי שהמציאו לעצמם כמו " אלוף האלופים", "הרוכבת ההורסת" וכו'.  וקישטו עם צבעים ומדבקות (שחיכו להם בערכה, כמובן).

כמו כן היו שם,סרטים, סרטים עם פעמונים קשורים, זמבורה (צפצפה) כמו של פעם, שמצאנו בדרום ת"א, קשיות חתוכות לאורכן, לקישוט הגלגלים (עוד רעיון מקסים שאימצתי מהפינטרסט, מצרפת לינק) וכאמור, טושים ומדבקות לרוב.

כל ילד קישט את אופניו, וכשכולם היו מוכנים יצאנו לסיבוב דאווין ברחבי הפארק. אין ספק שמרשרשים, מקושטים ומרעישים כמונו, לא ראה הפארק ויושביו מעולם.


אחרי המסע והתרעננות קלה, המשיכו הילדים במשימות אופניים שונות שארגנו.
מסלול מכשולים בין קונוסים. ,תמרורים,תחרות שיווי משקל, בה צריכים לעקוב אחרי קו בגיר על המדרכה.  רודאו אופניים, פיצוץ בלונים ועוד.

היה כיף! הילדים היו ממש בהיי, נהנים מהחופש ,המרחב, הביחד  והניידות.


זהו, עברנו את יומולדת 8… יש כמעט שנה  לחשוב על היומולדת הבאה 🙂

מוזמנים להציץ בפינטרסט שלי לעוד רעיונות

מזל טוב, ובהצלחה ♥

תגובות